31.8.16

REKOMMENDERAR REMOTE HELSINKI


Om du tycker att det är roligt att uppleva något nytt, utmana dig själv, stiga utanför din bekvämlighetszon då tycker du antagligen också om Remote Helsinki.

Jag gick igår tillsammans med min "flock" runt i Helsingfors och gjorde sådant på bekanta ställen jag aldrig gjort tidigare. Jag har själv läst en hel del socialpsykologi och kände mig som en deltagare av ett gruppsykologiskt experiment. Det är märkvärdigt hur lätt det är att få människan att uppföra sig på önskvärt sätt om denne kan överlämna ansvaret för sina handlingar till någon annan. Remote Helsinki får sina deltagare uppslukade för 100 minuter i en skön avlägsen tillvaro. För en stund känner du dig tillhöra något som du inte kan lägga fingret på, det känns tryggt och spännande samtidigt. 

Mer vill jag inte avslöja. Evenemanget håller på i en månad till, så boka din biljett!

http://remotehelsinki.fi/sv/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!